קורס שיווק דיגיטלי

731 students

קורס השיווק המלא והאיכותי ביותר שקיים היום בישראל מכשיר אתכם לפתוח עסק בעולם השיווק ללא צורך בניסיון קודם או הכשרות נוספות

״גורילה בניית אתרים ושיווק דיגיטלי״ הינה מחברות השיווק הדיגיטלי המובילות בתחומה.
״גורילה״ ראתה לנכון להביא את הידע והניסיון עתיר השנים אליכם סטודנטים יקרים.
תוכן מסלול שיווק הדיגטלי יביא אתכם תוך התמקדות מקצועית ופרקטית לידע הנדרש לכם על מנת להקים משרד פרסום על שלל גווניו ואופניו.
כמו כן, תרכשו את הידע הנדרש על מנת להשתלב בתעשייה כשכירים המובילים בתחומם.

״מכללת גורילה״ מזמינה אתכם לרכוש מקצוע חדש בתחום שנמצא בעלייה מתמדת ודרישות השוק למפרסמים גוברות מיום ליום.

דבר המרצה:
סטודנטים יקרים,
אני מזמין אתכם באופן אישי לקחת חלק במסלול הכשרה ממוקד, מקצועי ומהנה, בתוכן שנבחר בקפידה רבה ומתבסס על ידע רב ואסטרטגיות שיווק ופרסום ייחודיות ביותר שפותחו במהלך שנים על ידי ״גורילה שיווק דיגיטלי״.
ברמה האישית, אני מאחל לכם בהצלחה רבה ובציפייה גדולה לשיתוף פעולה הן במסלול הלימודים והן ברמה העסקית כבוגרים!

שיווק דיגיטלי הוא תעשייה בקצב מהיר שזכתה לצמיחה אקספוננציאלית בשנים האחרונות. הוא צפוי לצמוח בקצב מהיר אף יותר במהלך השנים הקרובות.

ככזה, שיווק דיגיטלי הוא תחום מצוין עבור אלה שמרגישים שהם צריכים לפרוץ לענף. מאמר זה יבדוק האם כדאי להשקיע בקורס שיווק דיגיטלי ומה אתה יכול לצפות לקחת ממנו אם תחליט להירשם לקורס כזה.

בקורס זה תלמדו כיצד למנף את כוחו של השיווק הדיגיטלי כדי להצמיח את העסק שלכם.

תלמדו צעד אחר צעד אסטרטגיות כיצד להשתמש ביעילות בערוצי שיווק דיגיטליים כמו רשתות חברתיות, SEO, שיווק תוכן וכתיבת בלוג.

מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא סוג של שיווק המשתמש בטכנולוגיות דיגיטליות כדי לספק תקשורת מיידית, לקדם מוצרים ושירותים ולהתאים אישית את חווית הלקוח.

איך זה עובד?

שיווק דיגיטלי משתמש בניתוח נתונים כדי לזהות מגמות בהתנהגות המשתמשים. לאחר מכן ניתן להשתמש באינטליגנציה זו כדי לספק פרסום ממוקד – מה שמוביל למעורבות מוצלחת של לקוחות. משווקים דיגיטליים משתמשים במידע זה בשלוש דרכים: כדי להניע אסטרטגיות פרסום מקוון, לייעל את תוכן האתר וליצור חוויות לקוח מותאמות אישית.

למקד קהלים בצורה מותאמת יותר, וליצור לידים חדשים.

שיווק דיגיטלי הוא אסטרטגיה ממוקדת לקוח. הטכניקות הכרוכות בשיווק דיגיטלי כוללות אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן, שיווק משפיענים, שיווק בדואר אלקטרוני, פרסום לתצוגה, פרסום במובייל, פרסום בווידאו.

בסתיו 2018, שיווק דיגיטלי הפך לנושא חם כאשר נחשף כי רוסיה התערבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016 והמשיכה

מילות מפתח: משווקים דיגיטליים, כלים של משווקים דיגיטליים, פלטפורמות מדיה חברתית בשיווק דיגיטלי ניתן לעשות גם קורס פרסום לבעלי עסקים

קורס שיווק דיגיטלי הוא קורס בשיווק דיגיטלי. הוא מלמד את היסודות של שיווק דיגיטלי וכיצד ליישם אותם בעולם האמיתי.

שיווק דיגיטלי הוא תהליך של שימוש בערוצים דיגיטליים כדי להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים.

שיווק דיגיטלי יכול להתבצע באמצעות מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, בלוגים, אתרים ואפליקציות לנייד. זה כולל גם SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש), CRM (ניהול קשרי לקוחות), פרסום PPC (תשלום לפי קליק), שיווק באמצעות תוכן, שיווק נכנס ושיווק יוצא.

בעולם הדיגיטלי של היום שבו אנשים מבלים יותר זמן באינטרנט מאשר במצב לא מקוון, אין זה מפתיע שמשווקים דיגיטליים מצאו דרך להשתמש בזה לטובתם.

שיווק דיגיטלי הוא שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות לקידום מוצרים, שירותים ומותגים. זה יכול לכלול גם שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית על מנת לבנות את המוניטין המקוון של המותג. רוב פעילויות השיווק הדיגיטלי הן כיום פרסום מקוון.

עם הופעת השיווק הדיגיטלי, השיווק נעשה הרבה יותר מסובך.

שיווק דיגיטלי הוא תת-קבוצה של שיווק באופן כללי. זהו תהליך של קידום מוצרים או שירותים באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות, בעיקר באינטרנט ובמכשירים ניידים.

הסוגים הנפוצים ביותר של שיווק דיגיטלי הם שיווק במדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), דיוור ישיר באימייל (דואר אלקטרוני) ופרסום לתצוגה.

קורס שיווק דיגיטלי טיפוסי ילמד אותך

– היתרונות של פרסום מקוון

– כיצד למקד ללקוחות באינטרנט

– איך לשווק עסק באינטרנט

– מהן מילות מפתח וכיצד הן פועלות במנועי חיפוש

– היסודות של שיווק במדיה חברתית.

Instructor

4.80 average based on 5 ratings

5 Star
80%
4 Star
20%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

תלמידים ממליצים

  • itzik tal

    אחלה קורס תוכן מעולה והדרכה לעבודה אשש

    אז מה קורה לכולם סיימתי תקורס של הגורילות והתחלתי לעשות קמפיינים למלא תחומים גם לתחומים שלמדתי בקורס אחלה קורס ממליץ לכל אחד שרוצה להתחיל בעולם השיווק 5 כוכבים קלל
  • ronit levi

    אמא איזה כיף לסיים את הקורס עם תחושות כאלו טובות

    אז תודה רבה לצוות גורילה על קורס מעולה עם כל מה שהייתי צריכה, עושה שיווק לעסק הקטן שלי בתחום המתנות שרק גודל וגודל בזכות הקורס והכלים שבו מאוד ממליצה לכולם
  • RON-TALMASOV

    תודה על קורס מעולה והתוצאות לא איחרו לבוא

    הרבה זמן רציתי ללמוד קורס שיווק הגעתי דרך האינסטרגם לאתר של גורילה דיברנו נירשמתי לקורס ועכשיו אני פותח עסק של שיווק ופרסום עם התמיכה של גורילה תותחים
  • Dan_solick

    קורס עם כל הכלים לפרסום העסק ומחיר באמת הכי זול שמצאתי

    טוב קודם כל תודה אישית ליעקב מגורילה שעזר לי בכל שיט בקורס הרגשתי מזה ליווי צמוד באמת כל הכבוד על היוזמה קורס שעולה בחוץ לפחות 7 אלף כאן המחיר מטורף
  • davidBELIY

    קורס השיווק הכי יעיל שי

    וואה מאיפה להתחיל הקורס נתן לי את כל הכלים שצריך לפתיחת עסק בתחום הפיצוחים בניתי אתר עם שיווק רציני תודה
₪20,000.00