מדיניות ביטולים והחזרים
1 .צרכן הרוכש מוצר זה רשאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר בהתאם להוראות בדבר
ביטול עסקת מכר מרחוק כאמרו בחוק הגנת הצרכן, התש”א-1981) להלן:”החוק”).
2 .בכל הנוגע לטיבו של המוצר, האחריות הינה על הצרכן לוודא טרם ביצוע הרכישה, כי, אכן
המוצר הינו מתאים לצרכיו.
3 .על פי הגדרות החוק רכישת הקורסים השונים באתר מהווים רכישה מרחוק של מוצר הניתן
לשכפול, העתקה והקלטה. ביצוע הרכישה מהווה הסכמה מפורשת לכל תנאים כאמור.
4 .באם קמה לצרכן זכות הביטול, רשאי הצרכן לבטלה באמצעים הבאים:
a .הודעה בכתב במייל:info@gorillacollege.co.il
b .בטלפון:077-364-1321
c .בדואר רשום:מכללת גורילה כנפי נשרים 35
d .באתר: תנאי שימוש
e .יש ליצור בדף הראשי של אתר האינטרנט קישור ייעודי שבאמצעותו ניתן לשלוח
הודעת ביטול שימוקם במקום באופן בובלט וברור – צמוד לתנאי השימוש כפתור
למדיניות ביטולים בנוסף מדיניות הביטולים צריכה להיות חלק מקבלה שהם מקבלים!
f .בהודעת הביטול יפרט הצרכן את הפרטים הבאים:
i .שמו
ii .מספר תעודת זהות
iii .ואם נמסרה הודעת ביטול בעל פה ימסור פרט נוסף אם הוסכם עליו
בעת התקשרות הצרכן.
5 .יודגש כי, לאחר שליחת פרטי המשתמש וסיסמא לצרכן – אשר מגדירים את מועד קבלת המוצר
(להלן:”מועד קבלת המוצר”), מוצר זה אינו ניתן להחזרה.
6 .התקשרות עם החברה אינה ניתנת לביטול! בסייג להגדרות החוק כגון – עסקה מרחוק על ידי
צרכן שהוא עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ולתנאי מדיניות אלו.
7 .צרכן עם מוגבלות, אזרח ותיק, עולה חדש – כהגדרתם בחוק, רשאים לבטל את העסקה בתוך
ארבעה (4 (חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את
העיקרי תנאי העסקה, המאוחר מביניהם, והכל בהתאם להוראות החוק.
8 .טרם מועד קבלת המוצר, רשאי הצרכן לבטל עסקה שבוצעה, בהודעה בדבר ביטול עסקה
לחברה, והכל בהתאם להוראות החוק.
9 .זכאי הצרכן לבטל את העסקה, תחזיר החברה תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו
החלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק
מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו למעט, דמי טיפול בסך של %5 מערך
העסקה או 100 ,₪ לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם לחוק.
10 .ביטול הזמנה על ידי החברה – החברה רשאית לבטל כל רכישה ו/או למנוע ממשתמש להשתתף
ברכישה באתר, באמצעות חסימתו, לרבות בכל המקרים הבאים, אשאר אינם מהווים רשימה
ממצה:
a .המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן, בכתב או בטלפטו פרטים מטעים;
b .המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר ל הוראות הדין;
c .המשתמש הפר תנאי נתנאי בשימוש;
d .המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו בכדי לפגוע בפעילות האתר ו/או מי מטעמה
ו/או בפעילות התקינה של האתר;
e .בכוונת המשתמש לשוב ולמכור ו/או לסחור במוצר;
f .במקרה של תקלה טכנית;
g .במקרה שבו נפלה טעות בתיאור המוצר טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בין אם
במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר;
11 .הקורס המוצע למכירה יאפשר למזמין לקבל סיוע והדרכה אישיים מטעם המפעילה לפרק זמן
של עד ארבע חודשים מרגע פתיחת המשתמש אך לא מתחייבת לספק שירות זה כלל.
12 .דרישה לביטול עסקה עקב פגם, או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד
שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה – אינם תקפים לאחר מועד קבלת
המוצר מאחר ומדובר במוצר הניתן לשכפול, העתקה, הקלטה מרגע קבלת שם משתמש וסיסמא,
ומאחר ולחברה אין דרך לעקוב אחר שימוש במוצר.
13 .יובהר כי, החברה מוכרת מוצר אשר בעת פתיחתו ניתן לשיכפול, העתקה, הקלטה, על כן נכלל
בקטגוריית “עסקאות שלא ניתנות לביטול” ומרגע קבלת המוצר לא קמה זכות ביטול ולא ניתן
לדרוש החזרים.
14 .אני מאשר כי קראתי את מדיניות הביטולים וכי הבנתי היטב את זכויותיי בכל הנוגע לביטול
עסקה בהזמנת קורס דיגיטלי.
15 .הודעת הביטול עסקה יכול שתימסר על ידי הרוכש לחברה בכפתור הביטוך עסקה בתחתית
האתר.
16 .מדיניות זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מתייחסת לשני המינים, ואין בה משום
פגיעה ו/או אפליה מכל סוג שהוא.